Wednesday 20 March 2013

KENANGAN SEKOLAH

asSaLamuaLaikum,,

tetiba malam nie tingat lak pasal sekolah teknik dlu..
tempat ku curahkan segala ilmu yang aku belajaq
time nak jawab exam SPM dlu..huhuhu

YYeEaAa,,
esok rEsULts SPM kuaq..
excited ja kan !
mentang la dah dapat results..
bersyukur dengan rezeki yang aLLah kurniakan..
results setakat nak sambong stody dalam MALAYSIA tue lepas la..
hikhikhik ^_^

MOTIF????


comey kan lencana~~ hekhek.. dua taon gak la pakai lencana nie ^^



jemput masok ~
KAMI DATANG DENGAN HARAPAN,
KAMI PULANG DENGAN KEJAYAAN,,


pejabat,,
kat cnie la dlu aku dok tinggu nak nek van pi klinik, 
amek sijil spm suma la kat cnie <<

CLASS oh CLASS..


aku budak PERDAGANGAN --->>


aku dalam bulatan..hekhekhek..zaman hingusan yg sangat kebudakan *_*
besfrenz >> emah, ina, ain..
rinduuuuuuuuuuuuuu :(
kita dah xmacam dlu..
serius aku nak balek masok sekolah,,
juz nak pakai baju sekolah,
bawak beg sekolah,
pi surau waktu maghrib,
makan kat DM..beratoq punya panjang ^^
tp,,,,
xmau belajaq, xmau jawab exam..
aku bahagia kehidupan stody kat U.. RELAX plus SANTAI..
walaupown ESAIMEN bertimbun, KUIZ bersepah..hahah..
sekolah dlu tension coz asyik sebut >> klo xlulus, xbole msok U..
xbole masok U, means, kena kawen~~ $%^&&*((&^%


majoriti gugurls,, only one kumbang ~ tp ada kesah?? katanyaaa,,

en. chenta budak ELEKTRIK --->>

dalam bulatan,, kurus lagi en. chenta time nie..hahah
***majoriti lelaki ^^ 
ENK2
wajib lalu depan class nie kalau nak pi bilik guru, koperasi, kantin.. ***
fieza,, aku rindu ko,, tingat time dok ostel dlu ~
mohon celop pic nie.. >> DARI EGENSI BERDAFTAR MUKABUKU..


****hope results exam kita gempak  keyh !
ya2 ja kan,, padahal nie 4taon lepas punya cita..hahaha

## keyh,, bye.. miSS ALL this memory..love teknik kulim --> kolej vokasional kulim..
8 A dlam tangan keyh ! jari dah ketaq nak amek results esok ! huhuhu

alhamdullilah, lastly berjaya dapat apa yang diimpikan,
walaupown ada gak yg xkena landasan ~ REDHA ~
SPM 2009 dalam sejarah..

No comments:

Post a Comment

i love him~~