Wednesday 13 March 2013

HE CAME ,,

aSsALamuALaikum,,

ya! itulah mukadimah entry mggu lalu,, tp bru nak update,, APTB.. hahah

en. chenta datang UUM !!! 
setelah bertaon-II aku menjadi warga SINTOK,
 bru hari nie aku dapat pelawat..hahahah,,
 tingat lak time dok ostel dlu-II..
 klo minggu xbalek jaa, mesti mak ayah mai tgok..
tp skunk dah dok nun jaoh di sintok :( 
klo dah xtahan HOMESICK sgt,, 
terpaksa la aku gagahkan diri pi cari tiket bas..
walaupown kebas satu badan tara nak sampai BUTTERWORTH,
 namun aku anggap tue sume pemandangan aku ja..
sambil tgok pokok-II di jlan..
ceewwaaahhh, mcm nak balek keyel ja kan ! 


dah2, lupakan pasal balek kampong,, 
yg penting en.chenta dah dtg UUM..
aku bawak dya round mall,
then g makan kat cafe PETRONAS..
 kami mkan chicken chop..en. chenta mai ngan sapa????
OOpPSs~ RAHSIA =D
in sha allah kalau ada rezeki lg, 
nak bwk round satu uum..
 xsalahkan plan awai-II..hekhek


Photo: Assalamualaikum dan selamat pagi <3 ..! :)
kalau  hari ini awak bahagia,
mohon Tuhan kekalkan kebahagiaan 
dalam hidup awak,
agar berpanjangan sampai bila-bila..

No comments:

Post a Comment

i love him~~