Thursday 28 March 2013

BACK TOGETHER

asSaLamuaLaikUm,,

plan kita selama nie berjaya !~ 
YyEEaAaA,,
alhamdullilah,,
capai jugak hajat kan,,

first time balek sama-II..
eppy sgt..
aku abes class pkol 2..
tp lec bg keluar awai..
aku naek bas dari UUM dgn bas MARALINEAR,,
punya la ramai owg,,
naseb aku kena berdiri setakat Changloon jaa,,
kalau x, patah gak aku nie :( 

encik chenta bole kuaq pkol 5???
what??? pukol bpa bole smpai kan,,
xpa laa,, aku bole tnggu kat Shahab..
smbil mnom CoolBlog,,
sgt cool kan =D
sambil-II tue adew gak la dok sembang-II
ngan owg-II yang ada kat citu,
so,
xdak la bowink ngat..
dlam 5.15pm encik chenta sampai,,
kwan dya mai antaq kat Shahab..
bermula la travelling kami,,
best ja bercinta naek bas kan,,
macam zaman dlu-II lak..
hekhek

bas dah gerak,
baru nak amek pic..
<vibreto>
tiket oh tiket
RM9.80 for each ^^
alor star --> butterworth

dlam pukol 7.00pm kami smpai di jeti,,
kami amek keputusan nak makan di JUSCO perda,
naek lagi bas..huhuhu,,
smpai jusco, pusing satu round..
tqos dok wat list nak mkan kat mna
(nak mkan pown susah,bnyak tempat ngat) adoyyyy,,
macam-II,, huhu

last-II kami pilih tempat yang xpenah kami makan,
AYAM PENYET !!!
first time..
masing-II oder satu set,,
waaaa,
sgt banyak ayam dya,,
kalau betol-II lapaq,
bole la pi,, 
sangat berbaloi,,
pomot kedai nasik ayam penyet :p
banyak lg yang x abeh,
membaziq ja kan,,
naseb encik chenta belanja..hekhek

dah ciap-II makan,
aku pown kol mak pukol 9pm dattang jempot aku,,
hope lepas nie,
ada  rezeki, kita bole balek sama-II lagi,,
happy ngat,,
thanks dear <3 <3 <3

muka letih after one day 
but still encem, comel, kiut, miut, macho..
kembang abeh =P

encik chenta ckp muka aku nampak letih + ngantok gila = balek tqos tidow,,



2 set ~ makan smpai kembong ~ 
malaysia KAYA dengan makanan 
i LOVE Malaysia <3


SET daging PENYET 
SET ayam PENYET
* naseb muka xterpenyet..hahaha,, maintain comey *


^
^
^
^
^
!
!

~alone~
butterworth --> alor star

encik chenta cuti sem seminggu..
balek sesorang :(
banyak dugaan gila~gila :'( :'( :'(
bas rosak oooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,,

No comments:

Post a Comment

i love him~~