Sunday 14 June 2015

Assalamualaikum..

Hai..

Buat pertama kali di tahun 2015 saya berkesempatan update blog ni.. Tipu la kalau cakap tak rindu kat blog ni.. Macam-macam saya luah kat blog ni.. Hari nie masuk hari ke-11 saya terlantar di katil selepas jatuh moto atas jambatan selepas balek dari kerja..syukur yg teramat sebab Allah masih memberi peluang kepada saya until terus hidup berbakti kepada kedua ibu bapa.. Inshaallah.. Thanks sangat kat abg dan kak ika yang sanggup balek dari Pahang semata-mata tgk keadaan saya..tak lupa juga fadzeli yang membuat kejutan melawat saya..balek dari johor terus datang melawat saya..hargai sangat..rasa macam menyusahkan semua orang..Allah ja yang dapat balas jasa kalian..terima kasih sangat-sangat kat mak dan sebab bersusah payah bawa saya ke klinik setiap hari untuk cuci luka nie..sesungguhnya Allah saja yang dapat balas betapa ikhlas dan kesanggopan kalian menjaga saya ketika sakit..langsung tak da nada marah dan bersabar dengan kerenah saya semasa saya saket..

Ntah kenapa hati ni sedih sangat..
Sedih memikirkan hubungan kita yang saya rasakan semakin hari semakin jauh..jauh seperti jarak kita sekarang..tiada lagi masa antara kita..hati saya langsung tak rasa tenang bila pikirkan awak..pikirkan benda-benda yang awak dah lakukan sebelum nie..takut sangat benda-benda tu terjadi lg.. Awak ada yang lain..orang yang dekat dengan awak..orang yang banyak luangkan masa dengan awak..

Saya hanya mampu doa agar dijauhkan semua tu..

Assalam..

No comments:

Post a Comment

i love him~~