Tuesday 3 June 2014

BALEK KAMPUNG FOR LAST SEM

asSaLamUaLaikum..

haiiiii,,

hmmm, tengah-tengah study,,
tetiba rasa nak update blog..
ngantok sangat..
suma perasaan ada..
takut, takut, dan takut..
dari kecik sampai besaq, 
time nak exam ja mst xda semangat..
perasaan xkonfident diri amat mnguasai..
padahal dah tak terkira bapa kali dok amek exam..
USAHA, DOA dan TAWAKAL..
inshaALLAH..

rindu en. chenta..
thanks a lot sbb sanggop datang UUM dan hantar saya balek rumah..
ya, saya sangat kesian kat awk :'(

mulanya nak balek hari isnin, 
tp memandangkan xsempat nak siapkan esaimen..
so saya postpone balek hari selasa iaitu bersamaan ISRAK MIKRAJ..
en. chenta cakap kalau dya cty dya nak hantar saya..
alhamdulillah..
naseb menyebelahi..
dya cuti hari tue..
seperti yg dijanjikan..
saya bangon awal.. huhu... SEMANGAT !
pukul 8 dah tunggu bas mara n nak turun kat jitra..
en. chenta tunggu citu..
tp.. malangnya.. 
2 jam tunggu bas, xsampai-smpai..
dekat pukuol 9.45 en.chenta berkeras nak datang amek kat UUM..
saya cakap mcm mna kalau awak sampai ssini, 
tetiba bas sampai??
dya cakap ikot saya nak pilih yang mana..

okeyh ~ 
around 10.30 en.chenta sampai dan saya kol rumet saya pegy antar kat depan pintu gate..
sbb xberani nak nek moto dgn en. chenta dalam kwasan UUM..
time nek moto ngan rumet,, 
tgok-tgok bas mara sampai ~
betapa saketnya hati !
tp saya tetap en. chenta ~

thanks love coz sudi antar saya..
kita naek moto..
ya ! moto !
dari SINTOK ke PENANTI (belakang jimat)..
walaupown susah, saket suma..
tp mungkin jadikan kenangan..
kengangan terindah buat saya..
yang xdapat di ambil dari mana-mana..

dah sampai, 
kita sempat singgah KFC kat pekan kepala batas..
*** tetiba rindu matrik.. sobsssss, :'(


p/s : muka en. chenta dalam keadaan terpaksa..
malu katanya ^_^

lepas hantar saya, 
en. chenta balek terus ke jitra..
kesian awk..
mesti penat sgt kan..
dah la nek moto..
saya hargai semua.. :)


No comments:

Post a Comment

i love him~~