Sunday 13 April 2014

AsSALAMuaLaikum,,

hmmm, rasanya dah hampir msok dua bulan hubungan kita berantakan..
kejap saya oke nak terima awk balek, kejap saya jady stress bila ingat2 balek..
saya marah-marah awk..
awak ckp, jgn baca msg2 perempuan tue, jgn tgok mms dya..
awk suruh delete..
saya xkan delete,,
sbb tue satu2 nya bukti yang saya ada..

saya betul-betul bole terima awk selepas awk msg ayt-ayat sdeyh kat saya
selepas saya kuar jumpa kwn tempat keja lama saya..tetiba rasa bersalah..perlu kaa??
kawan??
adik jew pown..
baru umo 18tahun..
rasanya xsalah kuar ngan dya sbb bkn kuar berdua..
agypown dya dah nak pegi plkn..
anggap adik2 ja pown..
 
hmm, tak sangka lak zikri nak upload pic tue..
 kwn2 awk ada tunjuk kat awk sbb awk mmg xbukak fb..
eh3, zikri dah ada awek taw..
dya panggil awek dya metot..
comey jaa..hihi..
tp bila saya dok panggil metot gak..
dya xbg..
oke..panggil eyha ^_^

mmg tujuan saya nak saketkan hati awk mcm mna saketnya hati saya..
balek umah xcakap kat awak..
 
tetiba hati saya jd sdeyh lpas dpt msg dari awk mlm tue..
***saya dah tidoq time tue, esok pagi baru baca

hari jumaat tue, saya kuar jumpew awk..
ila n hasif pown ada sekali..
sy ckp nak jumpew awk sbb nak bg balek barang-barang awk..
***tp sy nak adiahkan sweater

masa tue saya tak dpt lg terima awk..
tp perasaan syg saya pada awk masih ada..
next week, bersamaan jumaat (11/4/2014)
awk ajk mkn kfc..
tmpat yg mula-mula kita dating..

saya rindu awk..
saya xsanggop tgok awk saket..
saya takot kehilangan awk..
dah lama awk batok..
time kita jumpa,
awk ckp awk batok smpai kuar darah..
betapa risau nya hati sy..
sdeyh sgt-sgt walaupown awk ckp dah jumpa doktor..

lumrah orang bercinta klo gunakan ayt saket teruk-teruk kan,,
sebelum nie hanya menyaksikan kawan-kawan yang mengalami situasi nie..
tp bila di tempat sendiri..
keliru sama ada nak percaya atau x..

sumpah saya takot sgt..saya takot sgt andai berlaku buruk kat awk..

sekarang, saya dah dpt terima awk kembali mcm dulu..

hanya berserah kepada ALLAH s.w.t


No comments:

Post a Comment

i love him~~