Wednesday 12 March 2014

asSaLamUaLaikum..

ya allah,
genap sebulan aku begini..
senyum tawa ku terasa hambar..
hampir sebulan..
semalam..
lpas selesai solat isyak..
aku menitiskan jua air mata..
terasa sedeyh..
betapa berat dugaan yang engkau berikan..
selalunya,, dya lah yang selalu di samping aku..
walaupown setiap hari dya memujuk..
menghantar mesej..
tp masih terasa kesan di hati..

hati nie meronta-ronta rindu kan dya..
nak sgt jumpa..
nak sgt tgok muka dya..
gelak tawa dya..
aku dah cuba bagi peluang dan berharap dpt lupakan semua..
semakin aku cuba,
semakin hatiku saket..
saket mengingatkan peristiwa sdeyh tue..
takot nak keluar dgn dya..
takot hal yang sama terjadi..

saya belajar untuk menunjuk saya bahagia,
saya kuat di depan semua org..
tp, hakikatnya..
sy xmampu..

mungkin dengan cara nie,
dapat memberi ruang kpd sy utk melupakan semuanya..

No comments:

Post a Comment

i love him~~