Wednesday 2 January 2013

CHICKEN CHOP

asSaLamuALaikum,,

dah lama x hapdate blog nie..
bkan busy teruk mana pown..
tp sja wat busy..
actually, aqy nie tension sgt-II..
tue yg tetiba rindu lak kat blog nie..
nie pown bru pas abeh jawab exam FM..
<financial management 1>
subjek yang merupakan 'kakak' kepada akaun,
klo tgok lebeyh kurang akaun biasa jaa..
tp lepas jwb jew exam tdy..
asa mcm down gila..
ntah la napa..
selalu klo pas jwb exam mst lg stress..
xdak mood langsong..
tp mood makan still ada,,
SUMPAH xbohong..hikhik

kat encik chenta aku nie la tempat mngadu..
dya suka bg kata-II semangat..
next week,
7hb bucox sy nak daftar tempat stody..
oke,, dya baru nak start sambong stody
after 1 year and half kat umah..

INSTITUT LATIHAN PERINDUSTRIAN,,
" syg,walau mana pown tempat kita stody, 
walau kena start dari bawah..
jadikan dya sebagai cabaran..
mungkin owg laen dah nak abeh stody,
tp awak baru nak start.,
sy tetap bg sokongan kat awk..
hope sumanya bjalan lancar yg mcm mana kita harapkan..
xkisah la awak belajar u kew, poly kew, kolej kew,
institut kemahiran kew,
yg penting awak belajar..
tue yg saya harapkan ",,

ilmu tue penting kan..
buktikan awak pown bole jadi macam owg laen..
awak pown boleh pegang diploma,
dan klo bole smpai ijazah sekali..
saya harapkan sgt awk xsia-II peluang nie..
so,
pasnie kita makin dekat..
saya ni sintok dan awk di jitra..
hope dapat la jumpa..
^_^
nak sangat bawak awak ronda-II kat kawasan uum nie..



santapan waktu petang ***ROUTE 69 at PERDA CORNER..
CHICKEN CHOP kecik :( naseb la peqot ngah kenyang time tue ^_^



abaikan tudong KU yg serabut tue ***

 
kita snap awak, awk snap kita *_*




mana awak nie~~???

aauuccaakkk!! hehehe



thanks awak,,hanya awak yg pham saya..
ya! saya sangat ego ! egois !  
but, i love u more,more,more than others

No comments:

Post a Comment

i love him~~