Friday 30 November 2012

SALAH SAYA

ASsaLamuaLaikum,,

firstly,
saya nak mintaq maap sgt kat awak andai percakapan saya,
tingkah laku saya n segala persoalan saya sume adew yg awak terasa..
sometimes, our act or speak cannot be control..
it just trough a way like me..

thanks awak sbb tegur saya..
oke,
now, 
i wonder that not all the word can make joke..
YES!
i admitted it..
hmmm,
selama 2jam oncall jugak,
xdak langsong gelak tawa antara kita kan??
walaupown awak cuba pujok saya blek..
serius xdak mood coz saya memang xsuka owg tegur saya..
tp,
bila pk-II blek,
mmg utk kebaikan jugak kan..
smpai bila saya nak ckap kasaq ngan awak..
mmg kasaq utk seorang perempuan..
especially when speak to their boyrend kan??
saya janji dalam diri saya,
SAYA XKAN CAKAP BENDA-BENDA CAMTUE LG..
saya dapat bayangkan andai awak yang ckap mcm tue kat saya,,
pasti saya.....................
hmmmmm,
tp awak still mcm biasa lg,,
n saya taw,
smpai satu tahap,
awak pastikan akan luahkan..
tue pown setelah saya paksa kan..

awak marah,
sedeyh..
saya dpt rasakan sume tue..
luarannya,
air mata membasahi pipi semalam..
tp awak still bole tahan lg sume tue..
saya dengar suara awak,.
laen sgt..
saya dapat dengar awak menangis..
tp......................
awak still nak gembirakan hati saya 
walaupun hati awak terluka dengan pertanyaan saya..
saya xdak niat len,
SUMPAH~~
saya sdeyh klo pk psal tue..
mmg xsalah awak..
mmg ALLAH dah tetapkan sumenya..
tp.....................
hmmm,
just forget it..
kekadang,
mak lah tempat saya mengadu,. 
mak sangat memahami,
tq mak with ur big meaning word,
im very appreciate it..

saya xnafikan,
kita bahagia,
ya !
sangat bahagia..
tp ALLAH uji kita dengan dugaan yg laen..
tep-II ary awak xpenah lupa ucap kata cinta utk saya,
saya bertuah sgt dapat kenal awak..
dapat jadi sebahagian dalam hidup awak..
saya xdapat bayang andai hidup saya tanpa awak..
ada lagi x lelaki lain yang boleh sayang saya macam awak sayang saya??
 awak lah yang selalu beri saya semangat,
yakinkan saya..
walaupown saya sangat tak yakin pada diri sendiri..


saya pegang prinsip nie
< PEREMPUAN DIUJI SAAT LELAKI TIDAK PUNYA APA-II,
TETAPI LELAKI DIUJI SAAT DIA PUNYA SEGALA-II NYA >
ya !
inilah ujian cinta kita yg paling besar,,
saya harap kita berdua dapat menempuhinya..
awak selau ingatkan saya yang awak selalu sayang kan saya..
rindukan saya..
jangan tinggalkan awak..
n banyak lg pesan awak utk saya..
SAYA XPENAH LUPAKAN AWAK DALAM HIDUP SAYA..
awak jaga saya lebih dari diri awak sendiri,,
ya !
saya boleh nampak sume tue..

hanya satu doa saya, agar ALLAH makbulkan 
segala hajat dan impian kita..

THANKS COZ BE MY SUPER HERO..

No comments:

Post a Comment

i love him~~