Friday 21 September 2012

BUKIT MERAH



assalamualaikum..

semester break~~ about 2 month..

really best..mcm2 keja yg dpt wat..

one of that is, my cayunk bwk gak g BUKIT MERAH..mmg nak sgt2 pi citu coz dah lama bebenor xg citu..last pegy pown ngan family..time kecik2..skunk my sibling pown dah beso, so dah xg la mandy2 camtue.. actually aq nak sgt g LOST WORLD TAMBUN, IPOH,, tapi tempat tue is soo far..so i decided g bukit merah pown jady la..janji bole maen2 ngan ayaq..huhuhu ^_^













nyum3x dlu ^_^

otw nak jlan kuaq a.k.a balek..ZzZzZzZz






a very LOVE u sayang <3
I believe in pink. I believe dat laughing is the best calorie
burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe dat happy girls are the prettiest girls. I believe that
tomorrow is another day & I believe in miracles ..


No comments:

Post a Comment

i love him~~