Saturday 12 May 2012

MEOW2~~

OKE~~ aku cuba memberanikan diri untuk bermain ngan kucing~~
sesungguhnya kucing adalah salah satu makhluk aLLah yang paling aku takut...tataw la napew aku takot ngat!!

tp setelah mak lihat kelakuan aq..bwu mak cita..rupa2nya time mak ngah pregnant kan aku, mak xsuka kucing..pdahal sebelum mak pregnant oke jew ngan kucing..klo blek umah tok aku, mak aku swoh pakcik aku letak kucing kat luaq..tak bg msok umah~ may be alahan nya mai kat aq kowt..huhu
WALLAHU ALAM~~

kucing nie nma MIA~~ atie selaku mak kandung dya kat cnie..atie jumpew kat DPP PETRONAS time nak pi mkan..dya tgok kecian coz MIA nie kecik g time nie..dya bwk blek..bg mandy, bg mkan pa suma..MIA nie manja laa..cuma aq jew yg mampu melihat..hahaha..kekadang jeles gak dok tgok atie dok dukong men2 ngan dya..tp aq xmampu nak wat suma tue..:(
juz berani belai bulu dya jew..>_<




SKYPE TIME~~SJA NAK SELIT =D




LOVE U laaaa ~_~

No comments:

Post a Comment

i love him~~