Tuesday 3 April 2012

♥ SEBELUM KITA MENCINTAI SESEORANG
"Pesan pada DIRI.. Jangan tersalah memberi HATI pada insan yang tak sudi.. Pada insan yang tak mengerti.. Kerana,sekali kita memberi, selamanya dia di HATI.. Kerana,sekali kita dilukai, sampai bila2 tetap kita ingati..Pesan lagi pada diri, hati2lah dalam memberi HATI sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping HATI."



wlaupun aku tidak sanggup memberitahumu..tetapi aku tlah jatuh cinta padamu pada mula2 lagi.. aku membencimu krana berpura-pura tidak tahu..ku tahu kewujudanmu akan membuatku bersedih...tetapi aku tidak boleh kehilanganmu...AKU SAYANG KAMU... ♥


RONDA-II KULIM

DAX ENCEM..mMuUUAahhH**

SWEET JEW RASA BILA BERSAMA DYA <3

MUKA BARU PAS NANGIS..**
xpasan ngat kan?? huhu
BARU PAS UJAN
XBLEYH KUAQ..DOK LAM KETA JEW :)

HOPE OUR LOVE WILL LAST FOREVER

No comments:

Post a Comment

i love him~~